Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Topchefen i Power står ved kampagne: - Vi finder os ikke i trusler

Foto: Pressefoto



Fredag den 4 juni 2021 kl. 11:01 af: Kristian Holgersen

Power bliver beskyldt for nasseri og krænkelse af rettigheder i deres markedsføring. Det får topchef til at give igen.

Krænket! Sådan åbner den kommercielle direktør i DBU - Ronnie Hansen et opslag på LinkedIn, hvor han langer ud efter virksomheder, som bruger landsholdsfodbold og den kommende EM-slutrunde i markedsføringen.

Ifølge Ronnie Hansen er antallet af rettighedskrænkelser omfattende, og da opslaget blev lagt ud på LinkedIn i sidste uge, havde han sendt skrivelser til blandt andet en ølproducent, et globalt tøjbrand og to elektronikkæder.

En af elektronikkæderne viste sig at være Power. Men den adm. direktør, Jesper Boysen, nægter at rette ind. Han finder sig ikke i trusler, skriver han i en pressemeddelelse ifølge Ekstra Bladet.

- Selvfølgelig skal DBU beskytte sit og landsholdets brand, som er meget stærkt og mange penge værd, skriver Jesper Boysen ifølge avisen.

- Det skal Power og alle andre virksomheder respektere. Men har DBU patent på Dannebrog? Eller ordet ”fodboldfest”? Jeg synes helt ærligt, at DBU skyder med spredehagl og bruger bøllemetoder, og det mener jeg ikke er DBU værdigt som organisation.

Hvilke virksomheder, som DBU ellers har kontaktet, står endnu ikke klart.

LÆS OGSÅ: Erfarent makkerpar skyder Powers seneste satsning i gang



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD