Dagligvarekæde blandt de unges favoritbrands
Apple, Netflix og Tesla er blandt de unges favoritbrands, viser ny undersøgelse. En supermarkedskæde har dog også sneget sig ind.
De fleste brands, der hitter blandt unge mellem 18 og 34 år, har noget med tech eller medier at gøre. Men der er overraskende nok en dagligvarekæde, som har sneget sig ind i top 10. Det viser en ny undersøgelse fra YouGov.
Det er Rema 1000, som lige akkurat er kommet ind på listens 10.-plads. Apple topper til gengæld listen tæt fulgt af Netflix og Facebook. Danske Mobilepay indtager en fjerdeplads.
Undersøgelsen laves ved at score diverse brands indenfor en såkaldt Word of mouth-score. Den beregnes ved, at man spørger respondenterne, hvilke mærker de har talt om gennem samtale, online eller sociale medier inden for de sidste to uger.
Top 10 mest populære brandshos unge 18-34 år:
- Apple
- Netflix
- Facebook
- Mobilepay
- Coca Cola
- HBO Nordic
- Spotify
- Tesla
- Viaplay
- Rema 1000
LÆS OGSÅ: Top 10: Disse modebrands er mest populære hos danskerne på nettet
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Detailsalget ramte en bemærkelsesværdig bundrekord i december
Coop åbner et nyt kapitel i driften af ny discountkæde
Kæde siger nu fra over for chikane fra kunderne
Stor kæde af genbrugsbutikker slår salgsrekord
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Detailsalget ramte en bemærkelsesværdig bundrekord i december
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops