Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Søstrene Grenes topchef er spændt på modtagelsen af nyt initiativ

Foto: detailfolk.dk



Tirsdag den 22 marts 2022 kl. 11:55 af: Redaktionen

Kunder i København og Aarhus kan benytte sig af en ny service, som Søstrene Grene nu lancerer i samarbejde med Wolt.

Hver aften kører bude fra Wolt rundt med take away-mad i deres firkantede tasker.

Men leveringstjenesten er begyndt at fokusere på mere end sushi, burgere og pizza. På sigt er det målet at blive et lille varehus, hvor brugerne kan bestille alle mulige slags varer direkte fra Wolt-appen.

En aftale med Søstrene Grene, hvor københavnske og aarhusianske kunder kan få få leveret et bredt udvalg af sortimentet til hoveddøren inden for en time, er et skridt på vejen.

- Jeg ser dette nye strategiske partnerskab som en mulighed for at skabe endnu mere bekvemmelighed for vores kunder og involvere den enkelte Søstrene Grene-butik i vores omnichannel-rejse. Jeg glæder mig til at se, hvordan kunderne tager imod det nye initiativ, skriver den adm. direktør for Søstrene Grene, Mikkel Vaupell Grene, i et oplæg på LinkedIn.

Brugerne af Wolt-appen kan vælge mellem 400 varer fra Søstrene Grene sortiment, skriver Alt.dk.

Indtil videre er der tale om en test, men konceptet kan meget vel ende med at blive rullet ud i flere af landets byer, lyder en vurderingen fra topchefen.

LÆS OGSÅ: Søstrene Grene vinder pris for bedste detailkoncept

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD