Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Sådan har Søstrene Grene opnået Facebook-succes

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 4 November 2014 kl. 10:26 - Kilde: Børsen

Med mere end 300.000 fans har Søstrene Grene stor succes på Facebook. Hemmeligheden er ifølge marketingchefen et simpelt spørgsmål.

Den danske familievirksomhed Søstrene Grene har stor succes på Facebook.

Mere end 200.000 fans er strømmet til kædens Facebook-side i løbet af 2014, og mere end 300.000 følger i dag med på det sociale medie, skriver Børsen.

Søstrene Grenes marketingschef, Mads Jensen, siger til avisen, at hemmeligheden er et simpelt spørgsmål, som medarbejderne konstant stiller sig selv. Det er, hvad kunden får ud af det indhold, der bliver lagt op. Eksempelvis forsøger kæden at give kunderne inspiration til forskellige do it yourself-projekter.

Adm. direktør Mikkel Grene siger til Børsen, at han ikke er i tvivl om, at succesen på Facebook også vil kunne aflæses på top- og bundlinje.

LÆS OGSÅ: Facebook-kunder hjælper Søstrene Grene

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD