Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Sådan kan små butikker bruge Facebook

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 3 April 2013 kl. 07:00 - Kilde: Business.dk

Der er forskel på, hvordan store kæder og små butikker bør bruge de sociale medier, læs eksperternes råd til de små butikker her.

Der er ingen grund til den helt store markedsføring og onlineannoncering på Facebook, hvis du er en lille butik. Det populære sociale medie tilbyder til gengæld en anden service, der er ganske gavnlig for små butikker, nemlig check-in-funktionen.

Og en af de bedste måder en lille butik kan profilere sig selv, er, ifølge eksperter, ved at give kunden et tilbud, hvis de ”checker ind” på Facebook, så deres venner kan se, at de har besøgt butikken. Det skriver business.dk.

Relation til kunden

- Når man laver et check-in, giver det butiksejeren en fordel, fordi de kan se, hvem der har tjekket ind, og hvad de har reageret på. Det giver dem en relation i forhold til kunderne, siger Thomas Ryhdahl, partner i reklamebureauet RelationshusetGekko til Business.dk.

Han bakkes op ad Mads Kæmsgaard Eberholst, lektor på RUC på instituttet for kommunikation, virksomheder og informationsteknologi med speciale i journalistik

- Viral reklame er den bedste reklame, man kan få, for den har modtagerens venner som afsender. Reklamen bliver mindre gennemsigtig og så meget desto stærkere, siger han til business.dk.

(kilde: business.dk)

LÆS OGSÅ: Sådan bruger detailvirksomheder bedst de sociale medier

Link til artikel på Business.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD