Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Rabat: Meny klar med ’en ny måde at handle på’

Foto: Meny



Thursday den 22 October 2015 kl. 10:38 af: Søren Duran Duus

Ved hjælp af et nyt tiltag vil Danmarks nye fødevaremarked kapre flere kunder.

Dagligvarekæden Meny lancerer nu ’en ny måde at handle på’, hvor medlemmer får personlige tilbud på de varer, de køber mest.

Således vil dagligvarekæden give personlige tilbud baseret på medlemmernes købshistorik, som automatisk opsamles, hver gang de bruger deres tilmeldte betalingskort i en Meny-butik, efter at tilbuddene er tikket ind på deres computer og smartphone.

LÆS OGSÅ: Meny åbner 119 butikker med torvehals-stemning

Medlemmerne modtager hver uge nye tilbud, hvorefter tilbuddene typisk gælder i tre dage, oplyser Meny, der er et fødevaremarked uden nonfoodvarer.

Meny er en del af Dagrofa, der er Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern, og som desuden står bag blandt andet Kiwi, Spar, Min Købmand og Let-Køb.

LÆS OGSÅ: Sådan vil Meny adskille sig fra konkurrenterne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD