Rabat: Meny klar med ’en ny måde at handle på’
Ved hjælp af et nyt tiltag vil Danmarks nye fødevaremarked kapre flere kunder.
Dagligvarekæden Meny lancerer nu ’en ny måde at handle på’, hvor medlemmer får personlige tilbud på de varer, de køber mest.
Således vil dagligvarekæden give personlige tilbud baseret på medlemmernes købshistorik, som automatisk opsamles, hver gang de bruger deres tilmeldte betalingskort i en Meny-butik, efter at tilbuddene er tikket ind på deres computer og smartphone.
LÆS OGSÅ: Meny åbner 119 butikker med torvehals-stemning
Medlemmerne modtager hver uge nye tilbud, hvorefter tilbuddene typisk gælder i tre dage, oplyser Meny, der er et fødevaremarked uden nonfoodvarer.
Meny er en del af Dagrofa, der er Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern, og som desuden står bag blandt andet Kiwi, Spar, Min Købmand og Let-Køb.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Coop krydser klinger med kendt producent: Fjerner varer
HK: Ledere giver for lidt hjælp til stressramte
Kæde med kendt erhvervsmand blandt ejerne fortsætter ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops