Miinto vil hjælpe små tøjbutikker med egne webshops
Modesiden Miinto, der formidler tøj fra specialbutikker på nettet, tilbyder nu små butikker en skabelon, så de kan lave deres egen hjemmeside.
Fremtidens handel med mode kommer til at foregå i en skøn blanding af onlinesalg og fysiske butikker. Det mener den danske modeside Miinto.dk i hvert fald.
Derfor tilbyder virksomheden nu, at mindre fysiske butikker kan skræddesy deres egen hjemmeside med et nyt værktøj, som Miinto kalder MyMiinto. Det skriver Miinto i en pressemeddelelse.
- MyMiinto er butikkens egen webshop, som sikrer, at selv de mindste butikker på ganske kort tid kan komme online med deres varer. Den innovative løsning gør det muligt for butiksejerne at individualisere deres site, da layoutet er fleksibelt og dermed kan skræddersys efter eget ønske, skriver Miinto i pressemeddelelsen.
Hjælp til hjemmeside
Virksomheden forklarer, at systemet fungerer således, at en interaktiv website-guide tager brugeren ved hånden under hele processen. De små butikker kan dernæst selv tilpasse deres hjemmeside til det udtryk, domænenavn og de features, som du ønsker. Miinto sørger også for, at siden først er oppe at køre, når alting fungerer, som det skal.
- MyMiinto fungerer således som en plug’n’play-løsning, hvor Miinto.dk skaber omsætningen mens du som butik selv driver handlen og de indkomne ordrer. Løsningen er synkroniseret med Miinto.dk, hvilket indebærer at produkterne er synlige på begge platforme, så butikken får hele to ekstra salgskanaler, skriver Miinto.
Betaling for drift
Ifølge MyMiinto tager det en uge at få systemet sat op. Dernæst kører det så som et onlineabonnement, hvor butikkerne, efter et enkeltstående opstartsgebyr, betaler 500 kroner om måneden for driften.
Webshoppen er responsiv og fungerer derfor også til iPad og iPhone, der i stadigt stigende grad bruges af forbrugerne til at shoppe på.
- Vi kan se, at fremtiden er en kombination af online og offline, og vi kan se, at online webshops driver offline salg og i høj grad også omvendt. Vi har derfor skabt MyMiinto som et tillæg til miinto.dk, hvor butikkerne i højere grad kan have deres eget look and feel – dog uden selv at skulle starte fra status quo, men med os som støtte og digital partner, siger stifter og administrerende direktør i Miinto, Konrad Kierklo, i pressemeddelelsen.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Læs artiklen her
Seneste nyheder
Rigmænd må til lommerne for at beskytte stor spisekæde
Udskældt netbutik går i tvangsopløsning
Jysk skifter navnet på de sidste 1.000 butikker
Dansk Erhverv: Sådan kunne en plan for genåbning se ud
Stifter af kendt butikskæde fik nok af uhæderlighed i branchen
Tidligere B&O-boss går ind i ejerkredsen af succesfuldt modebrand
Dagrofa om ny satsning: - Der kommer flere grønne forbrugere
Efterlyser en klar udmelding om forlængelse af restriktioner
Seneste afstemninger
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan forventer du Black Friday omsætningen bliver i år sammenlignet med 2019?
Bør butikkerne gennemføre Black Friday i 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Rigmænd må til lommerne for at beskytte stor spisekæde
Udskældt netbutik går i tvangsopløsning
Jysk skifter navnet på de sidste 1.000 butikker
Dansk Erhverv: Sådan kunne en plan for genåbning se ud
Stifter af kendt butikskæde fik nok af uhæderlighed i branchen
Seneste blogindlæg
Den fysiske butiks største trussel!
6 tips til at gøre din webshop mere brugervenlig
Tobakslov skal være effektiv – men med en højere grad af metodefrihed til detailhandlen
Absurd ”Postmand Per-afgift" fra regeringen vil skade konkurrenceevnen og danske netbutikker
Amazons lancering i Sverige skærper nødvendigheden af fair og lige konkurrencevilkår