Matas vil udnytte klubkunder
Materialistkæden vil nu udnytte de data, som kæden har på de 1,4 millioner medlemmer af Club Matas.
Nu vil Matas udnytte det potentiale, som kædens store kundeklub rummer.
Med 1,4 millioner medlemmer i Club Matas har materialistkæden en stor mængde data, som kan udnyttes til en målrettet indsats i forsøget på at få kunderne til at hive flere penge op af lommen, skriver Berlingske Business.
Derfor vil kæden nu til at henvende sig mere specifikt til de enkelte kunder. Adm. direktør Terje List siger til avisen, at et af de vigtigste indsatsområder er at få materialiseret de mange medlemmers loyalitet til konkrete tiltag.
Matas kom i går ud med et kvartalsregnskab, som viste fremgang, men hvor omsætningen samtidig er påvirket af forbrugernes manglende lyst til at bruge penge.
LÆS OGSÅ: Matas omsætter for mindre end ventet
Læs hele artiklen på Berlingske BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Coop krydser klinger med kendt producent: Fjerner varer
HK: Ledere giver for lidt hjælp til stressramte
Kæde med kendt erhvervsmand blandt ejerne fortsætter ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops