Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Lidl laver ny kampagne med skjult kamera





Thursday den 4 January 2018 kl. 05:50 af: Lise Møller Schilder

Lidls nye reklamekampagne tager udgangspunkt i en film, der er udført med skjult kamera, hvor kunderne filmes på en Michelin-restaurant.

Den tyske discountkæde Lidl vil gerne have de danske kunder til både at handle i Lidl, når de vil købe billigt, økologi og kvalitet. Derfor har Lidl startet en ny kampagne, som kan følges på #Lidloverrasker.

Som en del af kampagnen er Lidl gået sammen med den århusianske Michelin-restaurant Frederikshøj. Her har Lidl filmet en reklamefilm med hemmeligt kamera. Og gæsterne udsættes for en menu, der udelukkende er sammensat af varer fra Lidl, hvilket til sidst afspejler sig i regningen.

Lidl har i dag 110 discountbutikker i Danmark og mere end 2500 medarbejdere.

Du kan se filmen HER eller nedenfor:

LÆS OGSÅ: Lidl skriver rørende sang til følgerne på Facebook



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD