Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Lidl skriver rørende sang til følgerne på Facebook

Foto: Morguefile.com



Monday den 29 May 2017 kl. 10:04 af: Lise Møller Schilder

Man skulle ikke tro, at en reklame fra Lidl kunne være rørende. Men discountkæden har ramt plet med en sang til sine 20 mio Facebook-følgere.

De store dagligvarekæder bruger rigtig mange ressourser på at skabe opmærksomhed om deres brands på Facebook. Og Lidl er ikke nogen undtagelse.

Den tyske discountkæde har butikker i det meste af Europa, og en del af de europæiske kunder følger også Lidl på Facebook. Faktisk har Lidl i maj rundet 20 millioner følgere på Facebook. Det har Lidl valgt at fejre ved at udgive en takkesang, som synges af den finske sangerinde Saara Aalto. 

Hun har skrevet og indsunget teksten til melodien til Passengers nummer 1-hit "Let Her Go" fra 2012 specielt til Lidls Facebook-fans, skriver Lidl. Hun synger sangen på i alt 20 sprog.

Se videoen HER eller herunder:

LÆS OGSÅ: Planen er klar: Lidl vil indtage USA



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD