Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Lidl skriver rørende sang til følgerne på Facebook

Foto: Morguefile.com



Mandag den 29 maj 2017 kl. 10:04 af: Lise Møller Schilder - 0

Man skulle ikke tro, at en reklame fra Lidl kunne være rørende. Men discountkæden har ramt plet med en sang til sine 20 mio Facebook-følgere.

De store dagligvarekæder bruger rigtig mange ressourser på at skabe opmærksomhed om deres brands på Facebook. Og Lidl er ikke nogen undtagelse.

Den tyske discountkæde har butikker i det meste af Europa, og en del af de europæiske kunder følger også Lidl på Facebook. Faktisk har Lidl i maj rundet 20 millioner følgere på Facebook. Det har Lidl valgt at fejre ved at udgive en takkesang, som synges af den finske sangerinde Saara Aalto. 

Hun har skrevet og indsunget teksten til melodien til Passengers nummer 1-hit "Let Her Go" fra 2012 specielt til Lidls Facebook-fans, skriver Lidl. Hun synger sangen på i alt 20 sprog.

Se videoen HER eller herunder:

LÆS OGSÅ: Planen er klar: Lidl vil indtage USA



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD