Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Lidl advarer mod fup-konkurrence

Lidl har i et Facebook-opslag til sine kunder sat et stort kryds over konkurrencen, der altså ikke kommer fra discountkæden.
Foto: Facebook



Tuesday den 29 April 2014 kl. 15:45 af: Freja Thorbech

En fup-konkurrence, der lover 50.000 kroner til brug i en Lidl-butik, er i omløb på Facebook. Disocuntkæden advarer mod at deltage.

Nu advarer Lidl sine kunder mod at deltage i en falsk konkurrence, der udnytter kædens navn.

Konkurrencen, der kører på Facebook, er prydet af et billede af en Lidl-butik og lover 50.000 kroner til en yndlingsbutik, hvis man klikker sig videre fra annoncen. Men der er altså ikke Lidl, der er afsender på konkurrencen.

- Konkurrencen har INTET med Lidl at gøre, og vi arbejder på højtryk for at få stoppet dette, skriver Lidl blandt andet i et Facebook-opslag til sine kunder.

Samtidig fraråder discountkæden, at man deltager i konkurrencen.

Fans deler advarsel

Kæden har mere end 121.000 fans på det sociale medie, og de har indtil videre været flittige til at dele advarslen. I skrivende stund, tre timer efter advarslen er lagt op, er den blevet delt 232 gange.

Lidl er ikke den eneste dagligvarekæde, der har været udsat for fup-konkurrencer på Facebook. Tidligere har også Bilka været udsat for noget lignende.

LÆS OGSÅ: Bilka udsat for Facebook-fusk



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD