Irma indstifter ny pris
Med en ny pris vil Irma hylde de leverandører, der sørger for, at kæden kan sælge kvalitetsprodukter til kunderne.
Irma sætter pris på sine leverandører, og det vil supermarkedskæden nu vise med en ny pris, der er indstiftet til formålet.
Irmas Ærespris hedder prisen, der skal hylde de leverandører, der sørger for, at Irma kan tilbyde kunderne kvalitetsprodukter i kædens butikker.
- Uden vores leverandørers dedikation, kvalitetsfokus, pålidelighed og gode samarbejdsevner var Irma ikke nået dertil hvor vi er i dag. Derfor har vi fra og med i år – 2013 – besluttet, at indstifte Irmas Ærespris der gives til en leverandør, der har udmærket sig. Udmærkelsen kan være indenfor områderne innovation, økologi, dyrevelfærd, leveringssikkerhed, loyalitet, kvalitet og godt købmandskab, siger kædedirektør for Irma, Jesper Uggerhøj, i en udtalelse.
Første modtager er fundet
Æresprisen 2013 - den første af slagsen - er netop blevet uddelt i forbindelse med Irmas årlige leverandørkonference. Prisen gik til Allison A/S, der producerer produkterne i Irmas Tusindfryd personlig pleje serie, og her var man glad for æren.
- Hos Allison er vi utrolig stolte over, at være den første modtager af Irmas Ærespris. I mere end 10 år har vi haft en fantastisk samarbejde med Irma, og kun gennem dette god samarbejde er det lykkedes os, at udvikle en fantastisk serie af produkter, der også værdsættes af Irmas kunder, siger direktør Flemming Haahr.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Coop krydser klinger med kendt producent: Fjerner varer
HK: Ledere giver for lidt hjælp til stressramte
Kæde med kendt erhvervsmand blandt ejerne fortsætter ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops