Familievirksomhed forsøger sig med en erotisk butik
Konkurrencen på markedet for erotisk udstyr bliver skærpet af en familievirksomhed, som egentlig sælger flagstænger.
Netutikken Sensual.dk er klar til at bide skeer med etablerede navne som Sinful.dk på markedet for sexlegetøj og andet frækt tilbehør.
Bag den nye netbutik står en familievirksomhed, som egentlig har gjort sig mest i salg af flagstænger og flag. Sensual.dk drives af SMJ Trading ApS, hvor Søren, Mathias og Jonas Larsen står opført om ejere.
Trods visse ligheder i formen på en flagstang og en af de mest udbredte stykker sexlegetøj, så må det siges at være lidt af en spring væk fra kerneforretningen.
- Men for folkene bag giver det god mening, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
- Ideen til Sensual.dk opstod under coronanedlukningerne for nogle år siden, hvor mange virksomhedsejere lærte at tænke meget kreativt for at klare de økonomiske udfordringer, skriver virksomheden.
Et lukrativt marked
Markedet for sexlegetøj vokser i Danmark, hvor netbutikken Sinful især har været synlig. For et lille år siden gik den adm. direktør i elektronikkæden Power, Jesper Boysen, også ind på markedet med netbutikken Shameless.
Sensual, Shameless, og Sinful. Navnene kan nemt forveksles, men Sensual har en plan for at skille sig ud. En hjemmeside i rent og ordentlig design er en vigtig del af konceptet, mens sortimentet også skal holdes i stram snor.
- Der findes allerede nogle veletablerede og store spillere på markedet inden for området, og derfor har grundlæggerne af Sensual.dk valgt at anlægge en strategi med at have et nøje udvalgt sortiment af produkter, hvor de ved, at kvaliteten er i orden, skriver virksomheden.
LÆS OGSÅ: Jesper Boysen får ny investor med ombord i fræk satsning
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Tomgangen blandt disse butikslokaler stiger kraftigt
Matas styrker international satsning: - For os er det en mærkedag
Coop finder salgsdirektør til de sidste Fakta-butikker
Tager næste skridt med nyt hybridkoncept
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Dagligvarekæde tager nu hul på tocifret millioninvestering
Afviser tilbudskrig som svar på skærpet konkurrence
Stor køkkenkæde lukker op mod 20 butikker
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Tomgangen blandt disse butikslokaler stiger kraftigt
Matas styrker international satsning: - For os er det en mærkedag
Coop finder salgsdirektør til de sidste Fakta-butikker
Tager næste skridt med nyt hybridkoncept
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops