Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Facebook-konkurrencer når ikke de rigtige

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 9 May 2018 kl. 10:08 - Kilde: Bureaubiz

Det kan være spild af tid og penge at investere i Facebook-konkurrencer, mener ekspert.

Konkurrencer på Facebook er blevet meget populære blandt virksomheder. Men det er langt fra sikkert, at de har den ønskede effekt. Det forklarer Claus Farsinsen til Bureaubiz.

Han arbejder til dagligt i bureauet Lorentzen & Farsinsen, der rådgiver virksomheder om annoncering på Facebook.

- I mange henseender vil vi som Facebookbrugere betragte konkurrencer som spam, siger Claus Farsinsen.

Han understreger, at konkurrencerne ofte når ud til de forkerte mennesker, fordi de primært rammer konkurrencejægerne, der organiserer sig i grupper på Facebook, hvor de samler konkurrencerne.

- Der er folk, der bare kigger rundt for at se, om de kan vinde noget. Nu fylder de ekstra meget. Hvis det er de samme personer, der deltager i 20 konkurrencer hver dag, så gør de det ikke, fordi de har en interesse i det brand, de deltager i en konkurrence hos. Dermed får virksomhederne ikke noget ud af det, eller også bliver det meget begrænset, siger han.

LÆS OGSÅ: Flere virksomheder foretrækker micro-influencers

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD