Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Ansatte i Matas skal på Instagram og Facebook i arbejdstiden

Billedet er fra ClubMatas Instagramprofil.




Wednesday den 7 February 2018 kl. 10:41 - Kilde: Børsen

Matas nye digitale satsning får stor betydning for de ansatte i butikkerne. De skal bruge langt mere tid på de sociale medier.

Gregers Wedell-Wedellsborg blev ansat som administrerende direktør i Matas sidste år, blandet til at skulle digitalisere detailområdet.

Et af de første skridt på den rejse bliver at få hundredevis af de butiksansatte i Matas til at rådgive deres lokale kunder om skønhed og sundhed på Facebook og Instagram. Det skriver Børsen.

Matas netbutik er vokset 40 procent det seneste kvartal. Og det er den vej væksten skal drives, vurderer Gregers Wedell-Wedellsborg. 

- For nogle år siden måtte man som medarbejder i en butik ikke have sin mobiltelefon med på arbejde, siger direktøren og fortsætter:

- Nu siger vi, at medarbejderne skal have mulighed for at dele deres viden på Facebook og Instagram, så man ude i lokalsamfundet kan følge med i, hvad eksperterne i vores butikker opfanger af nyheder, trends og tendenser.

LÆS OGSÅ: Ny direktør skal styrke e-handlen hos Matas

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD