Elgiganten har nu startet en to år lang kampagne
Medarbejderne spiller en hovedrolle i den nye brandplatform fra Elgiganten, som kommer til at løbe over de næste to år.
I disse dage ruller Elgiganten en ny brandplatform ud, som skal danne rammerne elektronikkædens markedsføring over de kommende år.
Med overskriften Vi finder en løsning vil Elgiganten sætte både kunder og medarbejdere i fokus, fortæller den adm. direktør Peder Stedal.
- Vi har gennem lang tid oplevet en rigtig flot kundetilfredshed. Noget som harmonerer fint med vores ønske om at sende alle kunder glade og tilfredse ud af vores varehuse, siger han og fortsætter:
- Alligevel vil vi gerne sætte den gode kundeoplevelse yderligere i centrum. Og hvordan gør man det? For os betyder det at stille spørgsmål – massevis af spørgsmål. Kun på den måde kan vi finde den bedste løsning til vores kunder. Dét er essensen af vores nye brandplatform.
Med andre ord vil Elgiganten gerne påtage sig rollen som ’matchmaker’ mellem kunder og elektronik.
- Mennesker er ikke ens. Det er produkter heller ikke. At finde det rette match mellem mennesker og produkter kræver, at vi forstår at stille de rette spørgsmål - og at vi forstår at lytte omhyggeligt til vores kunder, siger Jimmi Frederiksen, Head of Marketing i Elgiganten.
Elgiganten bruger egne medarbejdere i kampagnen, som rulles løbende ud over de næste to år i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Der er afsat et tocifret millionbeløb til formålet.
Konceptet er første leverance fra Publicis, som overtog den nordiske marketingkontrakt i december 2021.
LÆS OGSÅ: Topchef i Elgiganten: Opskriften på succes virker stadig
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Coop krydser klinger med kendt producent: Fjerner varer
HK: Ledere giver for lidt hjælp til stressramte
Kæde med kendt erhvervsmand blandt ejerne fortsætter ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Detailhandlen blander sig på liste over de mest værdifulde brands
Medarbejdere i Salling Group får ekstra løn med på sommerferie
Bestseller indfører gratis klimakompensation på pakker
Effektiv marketingstrategi sætter fut under væksten hos netbutik
Uforudsigeligt år ender med at male bundlinjen rød
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops