Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Coop melder sig ind i kampen om hænder med ny kampagne

Foto: detailfolk.dk



Fredag den 19 november 2021 kl. 06:00 af: Redaktionen

Med en ny kampagne vil Coop sikre sig tilstrækkeligt med arbejdskraft. - Vores DNA rammer tidsånden godt, mener chef.

Dagligvarekoncernen Coop forventer at få brug for mange nye medarbejdere til sine tre brugskæder - Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen - i de kommende år.

Som jobmarkedet ser uge lige nu, kan det vise sig at blive en udfordring, fordi der er rift om arbejdskraften. Derfor har Coop besluttet at lancere en rekrutteringskampagne.

Med sloganet Hos os sælger du både gode varer og gode værdier vil Coop fortælle om det attraktive ved at være eksempelvis bager, slagter, delikatessemedarbejder eller salgsleder i en dagligvarebutik.

- Det fællesskab og kollegaskab, som er en del af vores DNA, rammer tidsånden godt, siger HR-chef for Brugskæderne, Kirsten Jespersen.

- Med den knaphed på arbejdskraft, der er i øjeblikket, er det et stærkt kort for os at vise, hvilken rolle man udfylder. Fx gør en slagter meget mere end at skære bøffer. Han hjælper også kunderne med at få nem og god mad på bordet i en travl hverdag, og en god leder får både medarbejderne og butikken til at blomstre, siger hun.

I kampagnen indgår en række film række film, som bliver vist på Facebook, LinkedIn, Instagram og YouTube samt på skærme i busser og på ungdomsuddannelserne.

LÆS OGSÅ: Tager afsked efter 19 år: - Coop, du er en kæmpe maskine



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD