Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansker står bag digital kæmpe-satsning i McDonald’s

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 17 January 2018 kl. 10:25 - Kilde: Berlingske Business

En storstilet digitalisering hos McDonald's skal føre til salg fra telefonen og levering af mad. En dansker trækker i trådene.

I flere år sakkede McDonald’s bagud, når det kom til digitalisering. Men nu er der for alvor ved at ske noget, skriver Berlingske Business, som har talt med Michael Stender - den danske direktør for burgerkædens globale IT-afdeling.

Med satsningen på digitalisering skal kunderne med tiden kunne bestille og betale for mad direkte på telefonen og få den leveret til døren. Første skridt har været en app, der blev lanceret i Danmark sidste år og siden har bredt sig til 16 lande.

- Det lægger et enormt pres opad i organisationen, at vi kan have et produkt klar på fire-seks uger, siger Michael Stender til Berlingske Business.

- Tidligere var vi bagefter i den digitale udvikling, men nu er vi kommet med. Ideen var først, at alt skulle rulles ud globalt. Men koncernen blev ramt af, at det var tungt og dyrt. Så kom vi nedefra og byggede det op via de små lande, fortsætter han.

Nu venter en indsats for at indsamle kundernes burger-vaner, så det bliver muligt at lave personligt målrettede tilbud.

LÆS OGSÅ: McDonald's afslører nyt restaurant-koncept

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD