Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kunstig intelligens i online handel: Bliv klogere på teknologiens muligheder"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Dansk Supermarked samler kæderne i julekampagne

Foto: Dansk Supermarked



Fredag den 29 november 2013 kl. 10:58 - Kilde: Huset Markedsføring

Netto, Føtex, Bilka og Salling samles for første gang i en kampagne. Et mobilspil skal binde de fysiske butikker og den digitale verden sammen.

Udgangspunktet var egentlig en Facebook online julekalender, men hos Dansk Supermarked ville man gerne brede sig over flere kanaler og samtidig fortsætte opbygningen af viden om multi-channel markedsføring. Dermed blev "det store pakkespil" en realitet, skriver Huset Markedsføring.

Kampagnen har til formål at samle en del permissions op, men også at øge kendskabsgraden til Bilka.dk, samt at trække flere mennesker ned i de fysiske butikker. Dette skal blandt andet ske ved at vinderne kan få udleveret præmierne ved kasselinjen eller via en af de opstillede "Swip" bokse.

Kampagnen er netop lanceret og havde ifølge Huset Markedsføring allerede mere end 80.000 brugere de første 48 timer.

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD