Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk Supermarked i modangreb på Coop

Foto: detailfolk.dk



Monday den 26 October 2015 kl. 10:41 af: Søren Duran Duus

Med en relancering af føtex.dk satser Dansk Supermarked Group nu mere på nethandel.

Ligesom på mange andre områder i detailbranchen bliver kampen på dagligvareområdet nu hårdere i jagten på kunder.

Det sker, fordi Dansk Supermarked Group lancerer et nyt føtex.dk.

Med den nye onlinebutik følger et udvidet sortiment og mulighed for at afhente, bytte eller returnere varer i de fysiske Føtex-varehuse.

Indtil videre har Dansk Supermarked Group koncentreret nethandlen på bilka.dk, og med opkøbet af wupti.com tidligere på året fik koncernen en rendyrket netbutik.

- Føtex.dk skal ikke alene supplere de øvrige webshops, men også de fysiske butikker, fordi kunderne kan benytte Klik&Hent-servicen, hvor man køber online og afhenter varen i det foretrukne Føtex-varehus, forklarer Kenneth Nielsen, direktør for E-commerce i Dansk Supermarked Group.

LÆS OGSÅ: Føtex lancerer ny medlemsklub

LÆS OGSÅ: Ny app: Irma.dk vil gøre det lettere at handle online

Direktøren vurderer at, udviklingen – på lige fod med andre brancher – går i retning af, at grænserne mellem handel i varehusene og online nedbrydes.

Som omtalt her på detailfolk.dk for nylig har irma.dk gennem de seneste 12 måneder haft en stigning i salget på op til 80 procent.

Læs mere i: Disse varer hitter på irma.dk



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD