Dansk modebrand lukker ned for fysisk butik efter kort tid
Et år efter åbningen har dansk modebrand besluttet at fortsætte uden den fysiske butik.
Modebrandet (Di)vision lukker butikken på Pilestræde i København, som åbnede for godt et år siden.
Butikken var (Di)visions første forsøg ud i fysisk detailhandel, men nu rykker modebrandet videre, fremgår det af et opslag på Instagram.
- Det seneste år på Pilestræde har været utroligt, skriver (Di)Vision.
- Men i takt med, at vi fortsætter med at vokse som brand, skal vi være opmærksomme på, hvor vi bruger vores energi, og på en måde gav de små lokaler os ikke mulighed for at udfolde (Di)vision-universet til fulde, fremgår det af opslaget.
I stedet vil (Di)vision fokusere på at styrke netbutikken og fremhæver muligheden for at åbne midlertidige pop up-butikker fremover.
(Di)vision blev startet af søskendeparret Nanna og Simon Wick i 2018.
LÆS OGSÅ: Modehus holder skruen i vandet trods endnu flere udfordringer
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter