Bianco i kendis-samarbejde
En dansk tv-kendis lancerer nu en ny kollektion for Bianco, der er tilgængelig i alle kædens butikker.
Nu kan Biancos danske kunder købe sko designet af Christiane Schaumburg-Müller.
Et samarbejde mellem skogiganten og den danske tv-darling er mundet ud i en kollektion med fem modeller, der siden den 19. marts har været tilgængelige i Biancos butikker og i netbutikken.
Christiane Schaumburg-Müller er glad for at have fået muligheden for at designe de fem par sko, der blandt andet inkluderer ankelstøvler, sandaler og stiletter. Hun siger til Elle, at skoene for hende er den vigtigste del af et outfit, og hun er derfor taknemmelig for at have fået muligheden for at designe sine drømmesko.
Hos Bianco er man også glad for samarbejdet. Marketing- og onlinemanager Søren Filbert siger til brancheuniverset TØJ, at samarbejdet har været en god proces, og at man er kommet frem til et godt resultat.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops