Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

MobilePay-konkurrent bruger tv-kendis som trækplaster

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 28 October 2014 kl. 10:29 - Kilde: Flere medier

VIDEO: I en ny kampagne med en tidligere tv-vært i hovedrollen vil Swipp åbne danskernes øjne for et alternativ til MobilePay.

Danskerne skal lære, at der findes et alternativ til den populære MobilePay-app. Derfor har den konkurrerende mobile betalingstjeneste Swipp lanceret en ny kampagne med den tidligere tv-vært Reimer Bo Christensen i hovedrollen, skriver flere medier.

Valget faldt ifølge Swipp på Reimer Bo Christensen, fordi han er en dygtig og veletableret studievært, som de fleste kender, skriver Huset Markedsføring.

Direktør for Swipp, Martin F. Andersen, siger til Børsen, at kampagnen skal være med til at give Swipp flere brugere. Han afslører over for avisen, at han regner med, at kampagnen alene vil sikre 200.000 nye Swipp-brugere, men han drømmer om at runde millionen, ligesom konkurrenten MobilePay, der i dag har omkring 1,6 millioner brugere.

Det er 81 banker, der står bag Swipp, der i dag har cirka 470.000 brugere.

Se en af de nye reklamefilm med Reimer Bo Christensen, der vil køre på blandt andet TV2 og SBS’ kanaler, i klippet nedenfor.

 

LÆS OGSÅ: Banker bruger betalingsloft som våben i krigen mod MobilePay



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD