Bestseller-brand gør klar til stor satsning i Sverige
Efter planen skal antallet af svenske Only-butikker fordobles allerede i år. Men ambitionerne rækker meget længere.
I øjeblikket lever tøjkæden Only en rolig tilværelse i Sverige med fem butikker.
Men nu bliver der sat gang i en storstilet ekspansion, som med tiden skal løfte antallet af butikker helt op på 50. Det skriver svenske Market.
- Vi har ventet lidt med ekspansionen i Sverige, fordi vi har holdt så høj fart i de andre lande, siger Jens Kristian Holberg til avisen. Han er regionschef hos Only, som hører under Bestseller Retail Europe.
Only har butikker i en lang række europæiske lande, og lige nu bliver konceptet rullet ud med særlig høj fart i Tyskland. Sidste år lød målet, at det totale antal af butikker skulle stige fra 400 og helt op til 1.000 frem mod 2020.
I første omgang forhandler Only om tre placeringer i Sverige, som muligvis kan åbne til efteråret, mens der meget vel kan åbne yderligere to inden jul.
LÆS OGSÅ: Amerikanere køber sig ind i succesfuld Holch Povlsen-satsning
Læs hele artiklen på Market.seFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Ny udvikling i nethandlen: - Det gør ondt i hjertet
Salling Group lover kunderne priskrig
Pessimismen breder sig igen blandt forbrugerne
Faldende efterspørgsel bliver enden for særlig netbutik
Direktør stopper hos kendt tøjmærke
Lars Larsen Group sætter Ilva-direktør fra bestillingen
Måling: Danskerne holder på pengene
Louis Nielsen: Aftaler i shoppingcentre bremser ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops