Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Zalando udvider klubkoncept

Foto: Zalando



Torsdag den 21 august 2014 kl. 15:59 af: Freja Thorbech

Nu udvider onlinegiganten sit klubkoncept, hvor medlemmerne sparer op til 75 procent på udvalgte mærker.

Nu får briterne også adgang til Zalandos klubkoncept Zalando Lounge.

Konceptet giver medlemmer mulighed for at spare op til 75 procent på udvalgte varer. Hver dag tilbyder Zalando Lounge medlemmerne 4-5 tilbud blandt 2.000 forskellige mærker.

Med det britiske marked er klubkonceptet nu en del af den tyske onlinegigants forretning på ni ud af 15 markeder.

I Danmark kom blev konceptet præsenteret sidste år, mens tyske og franske Zalando-kunder har haft muligheden for at melde sig ind siden 2011.

Zalando blev grundlagt i 2008 af tyskerne Robert Gentz og David Schneider. Efter at have taget det tyske marked med storm, udvidede Zalando sit forretningsområde til Østrig i 2009, derefter Holland og Frankrig i 2010. I 2011 blev Italien, Storbritannien og Schweiz også en del af Zalando-familien. Sidste skud på stammen er Sverige, Belgien, Spanien, Danmark, Finland, Polen og Norge, der alle kom til i 2012.

LÆS OGSÅ: Zalando rygtes på børsen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD