Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Teleselskabet 3 ansætter ung leder til ecommerce





Onsdag den 12 oktober 2016 kl. 11:15 af: Lise Møller Schilder

Man kan hurtigt komme til tops, hvis man tænker digitalt, og det gør 3's nye unge leder af ecommerce i den grad.

Teleselskabet 3 har ansat den 34-årige Morten Storm Lind som Head of ecommerce. Det skriver 3 i en pressemeddelelse.

- Som følge af en række organisationsændringer i teleselskabet 3 er 34-årige Morten Storm Lind netop blevet forfremmet til stillingen som Head of ecommerce, skriver 3 i pressemeddelelsen

Han får det overordnede ansvar for udvikling af 3’s digitale platforme, online marketing, konverterings-optimering, digitalt content og ikke mindst 3’s tilbud til kunderne om online selvbetjening på Mit 3.

I ledelsen hos 3 ser man frem til at lade Morten Storm Lind lede 3 videre på den digitale rejse.

- Morten er arketypen på en digital indfødt person. Han tænker og lever digitalt og har rigtig mange spændende tanker og ideer til, hvordan vi skal lykkes med vores digitale strategi hos 3. Vi investerer som organisation massivt i digitalisering, og Morten skal sikre, at vi er med helt i front når det kommer til eCommerce med respekt for den gode brugeroplevelse, siger David Elsass, der er direktør for privatkundemarkedet hos 3, i pressemeddelelsen.

Karriere med fokus på detail
Morten Storm Linds karriere startede i detailbranchen som butikschef i Kaufmann-kæden. Her var han med til at udvikle quint.dk, som var en af de første sider af sin art i Danmark.

Efter Kaufmann fortsatte Morten i forskellige operationelle, taktiske og strategiske roller inden for eCommerce hos Lederne, FDM, Telmore og TDC. Han startede hos 3 i 2014 som Online Sales Manager med ansvar for Webshoppen og Websupport.

- Vi befinder os i et kapløb med kundernes forventninger til digitale løsninger. Kunderne ser ikke længere en web-shop som én kanal og en fysisk butik som en anden – de ser alle kanaler som en og samme. De forventer samme oplevelse og kræver, at vi kender ”dem” og ønsker ikke at blive behandlet ens, siger Morten Storm Lind og fortsætter:

- Vi arbejder på med tiden at kunne skræddersy vores kommunikation til den enkelte bruger baseret på den data, vi har om dem. Det kommer til udtryk i vores digitale markedsføring og personalisering på 3.dk og Mit3 og i fremtiden i alle kanaler.

LÆS OGSÅ: Teleselskab lider af Fonas nedtur



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD