Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Taber millioner: Nu fornyer tøjkæde hele sit koncept

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 29 August 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Tøjkæde med 26 butikker forsøger at genopfinde sig selv. Seneste årsregnskab bød på et større milliontab.

På fredag er herretøjskæden Marcus klar til at præsentere et helt nyt koncept.

Alle kædens 26 butikker får en ansigtsløftning, så de kommer til at fremstå mere legende og humoristiske i udtrykket. Det skal få den unge målgruppe i tale, skriver Marcus i en pressemeddelelse. 

- Style Matters er en livsstil for alle i Marcus, siger Jørgen Wisborg, konceptchef i Marcus Gruppen A/S. De første to ord er butikkernes nye slogan.

- Derfor lancerer vi en masse spændende tiltag, som skal gøre det både lettere og sjovere at få den gode stil. Det gælder især medlemmerne i ClubMarcus, som kan nyde godt af strygeservice, tilbud om personlig styling og prismatch, fortsætter han.

I det seneste årsregnskab fra Marcus Gruppen A/S tager bundlinjen et ordentligt dyk til et minus på 8,3 millioner kroner. En tilbagegang på næsten otte millioner.

- Årets resultat anses for utilfredsstillende, skriver ledelsen i en kortfattet kommentar i regnskabet.

LÆS OGSÅ: Herning-brand går i luften med nyt butikskoncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD