Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Succes på Black Friday skaber store problemer for netbutik

Foto: Colourbox



Tuesday den 17 December 2019 kl. 10:00 - Kilde: Finans

- Det er sgu for dårligt, erkender direktør. Stor netbutik står tilbage med utilfredse kunder efter en glohed Black Friday.

På forhånd havde netbutikken Proshop regnet med omkring 40.000 ordrer under Black Friday. Men det endte med lige under 100.000, skriver Finans.

Mange kunder har efterfølgende skrevet utilfredse anmeldelser på Trustpilot, fordi de ikke har modtaget deres varer.

- Totalt useriøst firma. Bestiller ting der er på lager. Venter 5 dage uden der sker noget. Ringer og er nummer 67 i telefonkøen. Får at vide at min ordre er i ordrekø og de kan ikke sige hvornår den bliver sendt, skriver en bruger eksempelvis i sin en-stjernede anmeldelse.

Direktøren for ProShop, Ivan Jæger Christiansen, erkender problemerne.

- Helt ærligt; vi blev væltet på Black Friday. Vi har været for aggressive med priserne, og så har vi ikke haft kapaciteten til det, der kom, siger han til Finans.

- Det er i bund og grund dybt beklageligt. Kunderne er vant til, at vi leverer dag til dag, og der er nogle af dem, der har ventet længe nu. Det er sgu for dårligt, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Mange forbrugere bryder sig slet ikke om Black Friday

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD