Succes på Black Friday skaber store problemer for netbutik
- Det er sgu for dårligt, erkender direktør. Stor netbutik står tilbage med utilfredse kunder efter en glohed Black Friday.
På forhånd havde netbutikken Proshop regnet med omkring 40.000 ordrer under Black Friday. Men det endte med lige under 100.000, skriver Finans.
Mange kunder har efterfølgende skrevet utilfredse anmeldelser på Trustpilot, fordi de ikke har modtaget deres varer.
- Totalt useriøst firma. Bestiller ting der er på lager. Venter 5 dage uden der sker noget. Ringer og er nummer 67 i telefonkøen. Får at vide at min ordre er i ordrekø og de kan ikke sige hvornår den bliver sendt, skriver en bruger eksempelvis i sin en-stjernede anmeldelse.
Direktøren for ProShop, Ivan Jæger Christiansen, erkender problemerne.
- Helt ærligt; vi blev væltet på Black Friday. Vi har været for aggressive med priserne, og så har vi ikke haft kapaciteten til det, der kom, siger han til Finans.
- Det er i bund og grund dybt beklageligt. Kunderne er vant til, at vi leverer dag til dag, og der er nogle af dem, der har ventet længe nu. Det er sgu for dårligt, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Mange forbrugere bryder sig slet ikke om Black Friday
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Salling Group lukker ned for satsning på discountkæde
Makkerpar når langt forbi den halve milliard
Coop bider mærke i ændring af danskernes indkøbsvaner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops