Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Stor efterspørgsel sender Shaping New Tomorrow ud i ny satsning

Foto: PR-foto



Wednesday den 7 December 2022 kl. 10:55 af: Kristian Holgersen

Som dedikeret herretøjsmærke har Shaping New Tomorrow haft mange kvindelige kunder - og det bliver der nu rykket på.

Shaping New Tomorrow er ikke længere et herretøjsmærke.

På grund af stor efterspørgsel bliver sortimentet nu udvidet med bukser til kvinder, lyder meldingen fra Shaping New Tomorrow, som lancerer nyheden torsdag i enkelte af sine butikker og på nettet.

I forvejen udgør kvinder 40 procent af kunderne, mens tøjmærkets nyhedsbrev når ud til 40.000 kvinder. Så umiddelbart er efterspørgslen stor.

Alligevel træder den ene medstifter af Shaping New Tomorrow, Christoffer Bak, lidt varsomt.

- Planen er ikke, at vi integrerer bukserne eller fremtidige kollektioner til kvinder i vores butikker. Så det bliver primært online, at vi tilbyder kvinderne en mulighed for at få det, de har efterspurgt i efterhånden mange år, siger han i en pressemeddelelse ifølge lokalmediet Mig & Aalborg.

- Men nu skal vi selvfølgelig lige se, om der er en varig efterspørgsel. Personligt er jeg optimist, når jeg ser på den feedback bukserne har modtaget undervejs i den lange produktudvikling. Men i sidste ende er det kun forbrugerne, der kan afgøre dette, siger han.

LÆS OGSÅ: Succesfuldt tøjmærke får en af de helt store fisk på krogen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD