Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Stark indleder kampagne med danske stjerner

Foto: PR.




Friday den 1 September 2023 kl. 05:55 af: Redaktionen

En kampagne fra Stark skal styrke fællesskabet blandt håndværkere. Kendt e-sportsnavn er med i projektet.

De kommende uger sætter byggekæden Stark og esports-organisationen Astralis en stor gaming-truck på landevejen, der får stoppesteder ved Stark-butikker over hele landet.

Her kan håndværkere komme forbi og spille på professionelt udstyr, skriver Stark i en pressemeddelelse.

- Vi laver mange engagerende, fællesskabsskabende og sjove tiltag i Astralis, og det her er én af de mere specielle kampagner, siger Mads Rasmussen, partnerskabsdirektør i Astralis.

Stark glæder sig til at aktivere kampagne-partnerskabet med Astralis, lyder det fra Mads Aagaard, der er kædens marketingchef.

- Med kampagnen vil vi gerne nå den yngre målgruppe, som normalt ikke kommer i vores forretninger. De unge mennesker er jo ’morgendagens mestre’, siger han og fortsætter:

- Gennem esport kan vi komme i dialog og få en relation til dem, og vi kan blive klogere på deres vaner og interesser. Samtidig vil vi også gerne vise dem, hvad håndværkerfaget kan, og at der faktisk er mange overlap mellem professionelle esportsfolk og vores håndværkere.

LÆS OGSÅ: Store Stark køber endnu en lille konkurrent



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD