Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Optikerkæde ansætter nøglemedarbejder

Bodil Just, der blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked, bliver brandansvarlig hos Nyt Syn
Foto: PR



Wednesday den 29 June 2016 kl. 09:50

Kæden Nyt Syn henter central medarbejder, som blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked.

Det bliver Bodil Just, der blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked, som fremover skal være brandansvarlig hos Nyt Syn.

Det oplyser optikerkæden.

Bodil Just får dermed det overordnede ansvar for kommunikationsstrategien og for kædens videre digitale udvikling.

De seneste fem år har Bodil Just arbejdet som Marketing Manager hos eBay/DBA/Bilbasen, hvor hun har haft ansvaret for en bred vifte af digitale opgaver inden for branding, online-strategier og marketingkampagner, oplyser Nyt Syn.

LÆS OGSÅ: Branding-ekspert råder Jensen’s Bøfhus til navneskift



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD