Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Netsupermarked sender ny app ud til kunderne

Foto: Nemlig.com



Thursday den 7 June 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Ifølge topchefen har målet har været at gøre den nye app så personlig som muligt.

For at imødekomme kundernes indkøbsvaner har Nemlig.com netop lanceret en ny app. Det skriver netsupermarkedet i en pressemeddelelse.

I takt med, at hver enkelt kunde bruger app’en, får den et mere personligt præg: De mest købte varer vil dukke op på forsiden sammen med udvalgte tilbud, mens inspiration til aftensmaden også lærer kundens smag at kende med tiden.

- Vi er i tæt dialog med vores mange loyale kunder, og igennem årene har de givet os en masse gode input til, hvordan de ønsker at købe deres dagligvarer hos os, og det er disse mange værdifulde ideer, vi nu har forsøgt at omfavne i den nye app, siger topchef i nemlig.com, Stefan Plange.

- Vores kunder er heavy users af den mobile platform, faktisk bruger over halvdelen af vores kunder mobilen eller en tablet til at handle på, og vi glæder os derfor helt vildt til at lancere Danmarks mest personlige supermarked til dem, som de endda kan have med i lommen, hvor end de er, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Nemlig.com fremlægger endnu engang blodrøde tal



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD