Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Svær start for måltidskasserne hos dansk netsupermarked

Foto: Osuma.dk



Thursday den 13 June 2019 kl. 11:06 - Kilde: Fødevarewatch

Markedet for måltidskasser har gået for at være lukrativt. Men salget er lavere end ventet hos dansk netsupermarked.

Sidste år begyndte netsupermarkedet Osuma at tilbyde sine kunder måltidstidskasser i samarbejde med Retnemt.

Men indtil videre har salget været skuffende, fortæller den administrerende direktør - Carsten Pahlke - til Fødevarewatch.

- Måltidskassemarkedet har været i eksplosiv vækst i de sidste mange år, og der er kommet mange nye aktører til, siger han og fortsætter:

- Men det kan være, at vi har ramt på et tidspunkt, hvor det er begyndt at stagnere, fordi der simpelthen er kommet så mange udbydere.

- Vi har ikke solgt så mange kasser, som vi havde håbet på. Der har været tale om en soft launch fra vores side, og vi havde troet på mere organisk salg, siger han.

De præcise tal for salget af måltidskasser vil direktøren ikke ud med.

Senest har ejeren af restaurant-imperiet Madklubben, Anders Aagaard, annonceret en satsning på måltidskasser. Det samme har Lidl, som Detialfolk kunne berette om tidligere på året.

LÆS OGSÅ: Casper Christensen investerer i måltidskasser

Læs hele artiklen på Fødevarewatch


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD