Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Mange flere Netto-kunder mistede besindelsen i 2020

Foto: PR Salling Group



Torsdag den 20 maj 2021 kl. 11:46 af: Redaktionen

Gennem coronakrisen har Netto oplevet markant flere episoder med opfarende kunder. Det bliver taget seriøst, siger HR-chefen.

I løbet af 2020 har dagligvarekæden Netto registreret 163 tilfælde, hvor medarbejdere er blevet truet eller overfaldet.

Antallet er næsten det dobbelte i forhold til året forinden, og ifølge HR-chefen har det været en af årsagerne til at styrke den interne kommunikation og oplæring af medarbejderne. Det skriver Dansk Erhverv.

- Det er noget, som vi har taget meget seriøst. Hele branchen har oplevet, at folk har været mere påvirkelige og utrygge, når de har været ude og handle, siger Nettos HR-chef, Christian Dahl.

- Vores medarbejdere har skullet sikre, at mange nye retningslinjer med afspritning, afstand og brug af mundbind er blevet overholdt, og i det hele taget hjulpet med at tage vare på både kunder og kolleger, siger han.

Netto har et godt stykke over 500 danske butikker og en samlet medarbejderstab på 13.500.

LÆS OGSÅ: Salling Group sætter ny mand i spidsen for Netto-satsning



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD