Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Lars Larsens sushikæde vil tjene flere penge i supermarkederne

Foto: detailfolk.dk



Monday den 17 December 2018 kl. 10:09 - Kilde: Børsen

Sushikæden regner med at skrue voldsomt op for satsningen på supermarkedernes kølediske.

Gennem et års tid har Letz Sushi leveret færdigretter til kølediskene i flere supermarkeder, og nu er satsningen begyndt at tjene penge hjem til kæden.

Det skriver Børsen, som har talt med den administrerende direktør.

Lige nu har Letz Sushi aftaler med omkring 500 butikker - herunder Føtex, Kvickly og Bilka - men i løbet af 2019 skal antallet fordobles. Den nuværende omsætning på et tocifret millionbeløb skal samme vej.

- Vi har indtil nu ikke haft produktionskapacitet til at følge med. De kæder, vi har været ude i, har gerne ville afsætte mere, end vi kunne levere, siger Anders Barsøe til Børsen. Han er administrerende direktør for Letz Sushi.

- I peak-tidspunkter omkring weekender osv. kunne vi have lagt 30 pct. til. Og det er uden det opsøgende arbejde og nye butikker, som vi går efter nu, fortsætter han.

Gennem de seneste to årsregnskabet har Letz Sushi ApS tabt godt 17,5 millioner kroner.

I 2017 overtog Lars Larsen det fulde ejerskab med virksomheden gennem Lars Larsen Group.

LÆS OGSÅ: Sushi-partner efter tab: Det her kan blive rigtig stort

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD