Lars Larsens sushikæde vil tjene flere penge i supermarkederne
Sushikæden regner med at skrue voldsomt op for satsningen på supermarkedernes kølediske.
Gennem et års tid har Letz Sushi leveret færdigretter til kølediskene i flere supermarkeder, og nu er satsningen begyndt at tjene penge hjem til kæden.
Det skriver Børsen, som har talt med den administrerende direktør.
Lige nu har Letz Sushi aftaler med omkring 500 butikker - herunder Føtex, Kvickly og Bilka - men i løbet af 2019 skal antallet fordobles. Den nuværende omsætning på et tocifret millionbeløb skal samme vej.
- Vi har indtil nu ikke haft produktionskapacitet til at følge med. De kæder, vi har været ude i, har gerne ville afsætte mere, end vi kunne levere, siger Anders Barsøe til Børsen. Han er administrerende direktør for Letz Sushi.
- I peak-tidspunkter omkring weekender osv. kunne vi have lagt 30 pct. til. Og det er uden det opsøgende arbejde og nye butikker, som vi går efter nu, fortsætter han.
Gennem de seneste to årsregnskabet har Letz Sushi ApS tabt godt 17,5 millioner kroner.
I 2017 overtog Lars Larsen det fulde ejerskab med virksomheden gennem Lars Larsen Group.
LÆS OGSÅ: Sushi-partner efter tab: Det her kan blive rigtig stort
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Ankerbutik trækker stikket i kriseramt shoppingcenter
Tjener millioner på ejendomme til detailhandlen
Lidl kommer på maven af store danske sportsstjerner
Her har danske virksomheder flest følgere på sociale medier
Massiv satsning skal sende salget på himmelflugt i Søstrene Grene
Detailsalget tager igen et lille skridt i den rigtige retning
Så meget koster en ufærdig dagligvarebutik
Lidl-direktør: - Selv rygerne kommer stadig og handler hos os
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Ankerbutik trækker stikket i kriseramt shoppingcenter
Tjener millioner på ejendomme til detailhandlen
Lidl kommer på maven af store danske sportsstjerner
Her har danske virksomheder flest følgere på sociale medier
Massiv satsning skal sende salget på himmelflugt i Søstrene Grene
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops