Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kunder må trække billetter for at komme i 'Tiger-butik'

Foto: detailfolk.dk



Monday den 15 October 2012 kl. 15:20 af: Simone Hansen

Salget i en nyåbnet Tiger-butik i udlandet går så ekstremt godt, at kunderne nu må trække billetter for at få lov at handle i butikken.

Succesen vil ingen ende tage for Lennart Lajboschitz og hans højst populære Tiger-butikker. Med en omsætning på 710 millioner kroner og butiksåbninger verden over kunne ejeren Lennart Laboschitz for nyligt annoncerer, at firmaet er opkøbt af kapitalfonden EQT. 

Men succesen fortsætter. Den 21. juli i år åbnede den første Tiger-butik i Osaka i Japan, og på bare få timer havde de japanske kunder ryddet butikken for varer. Det skriver business.dk

Nu har Lennart Lajboschitz og hans team måtte indføre et billetsystem.

- Nu må vi dele billetter ud, så folk kan få at vide, hvornår de kan komme ind i butikken. Der har været så mange mennesker, der vil ind, at vagter i dag står uden for og deler billetter ud, der for eksempel hedder, 'I kan komme ind klokken 15 eller 16'. Og det finder stadig sted i dag - selv efter at have haft åbent så lang tid, siger han til business.dk

Han tilføjer at især massiv pressedækning, der blandt andet bestod af live broadcast fra åbningen af butikken, har medført den store succes i Japan.
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD