Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kunde vinder sag mod Apple

Foto: detailfolk.dk



Friday den 18 January 2019 kl. 06:10 af: Lise Møller Schilder

Forbrugerklagenævnet har netop afgjort en sag mellem en kunde og tech-giganten Apple. Kunden fik medhold.

Det er den lille mod den store, og denne gang fik den lille medhold i sine klager.

Forbrugerklagenævnet har afgjort, at en kunde havde ret i sin klage mod Apple. Det skriver nævnet i en pressemeddelelse.

Sagen drejer sig om en gratis reparation af en computer, Apple MacBook Pro. Det viste sig, at reparationen var så dårligt udført, at computeren senere hen fik de samme problemer, som den oprindeligt var blevet repareret for. Apple afviste da at reparere computeren gratis igen. Men det må Apple ikke.

- Selvom en reparation er udført som følge af et gratis reparationstilbud, hæfter virksomheden stadig, hvis reparationen ikke er ordentlig udført, skriver Forbrugerklagenævnet.

Sagen er en af flere lignende sager i Forbrugerklagenævnet.

- Det er vigtigt, at du klager til sælgeren eller reparatøren hurtigst muligt, hvis en reparation ikke er ordentligt udført. Du kan have krav på at få afhjulpet fejlen eller eventuelt få erstatning, hvis du kan dokumentere, at du har lidt et tab, siger forbrugerjuridisk chef i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Susanne Aamann.

LÆS OGSÅ: Forbrugerrådet anmelder Apple Pay til konkurrencestyrelsen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD