Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kendt influencer skal trække nye kunder til skokæde





Tuesday den 30 July 2019 kl. 10:34 af: Kristian Holgersen

For første gang har en influencer fået lov til at designe en hel skolinje til kæden. Det skal lokke flere kunder til.

Influenceren Mascha Vang har designet en kollektion af sko i samarbejde med det danske mærke Jodis.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Skoringen, som har fået eneret på at sælge skoene i sine 114 selvstændige butikker landet over.

Skoringen har ikke tidligere forsøgt at gå influencer-vejen på den måde. Men fra kædekontoret i Skødstrup nord for Aarhus lyder der forventningsfulde toner.

- Mascha Vang er jo inspirationskilde og trendsætter for rigtig mange danskere, og jeg er derfor heller ikke i tvivl om, at hendes kollektion vil blive taget godt imod hos målgruppen, siger produktchef Heidi Holm Munk.

- Samtidig regner vi også med, at den nye kollektion vil trække nye kunder til vores butikker og webshop, fortsætter hun.

Ifølge Mascha Vang har målet været at designe sko, der ikke stikker alt for meget ud, så de passer “til enhver kvindes garderobe.”

Lanceringen af ’JoDis by Mascha Vang’ kollektionen markeres i Skoringens butik på Fisketorvet i København torsdag d. 15. august.

LÆS OGSÅ: Holch Povlsens skokæde skifter direktør



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD