Jysk indfører uendelig returret
Kunder, der handler i Jysk, kan nu bytte deres varer, når de vil. Jysk har fjernet tidsfristen helt for, hvornår varer kan returneres.
Møbelkæden Jysk har besluttet at droppe begrænsninger på returretten, så kunderne i princippet kan returnere købte varer, når de ønsker. Det skriver Business.
Har kunden sin kvittering med, kan kunden altid få pengene retur, og hvis kunden ikke kan finde den, men blot har sin vare med ned i butikken, kan kunden bytte den til en anden vare, såfremt den ikke har været brugt.
- Vi ved fra vores interne undersøgelser, at det er de ting, vi gør efter salget, når kunderne har problemer eller udfordringer, der giver kundetilfredshed og gør dem mere tilbøjelige til at handle hos os igen. Derfor gør vi det nu simpelt o fjerner helt tidsfristen, så kunderne ved, at de altid kan komme og returnere deres køb, siger Niels Veien, der er direktør for kundeoplevelser i Jysk Nordic, til Business.
Butikker med lange returfrister:
Jysk: Ubegrænset.
Ikea: Ubegrænset.
BabySam: 365 dage.
Sportmaster: 365 dage.
Zalando: 100 dage.
LÆS OGSÅ: Jysk-direktør giver opskriften på et stærkere brand
Læs hele artiklen på BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Ny udvikling i nethandlen: - Det gør ondt i hjertet
Salling Group lover kunderne priskrig
Pessimismen breder sig igen blandt forbrugerne
Faldende efterspørgsel bliver enden for særlig netbutik
Direktør stopper hos kendt tøjmærke
Lars Larsen Group sætter Ilva-direktør fra bestillingen
Måling: Danskerne holder på pengene
Louis Nielsen: Aftaler i shoppingcentre bremser ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops