Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

H&M lancerer nyt koncept

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 28 January 2015 kl. 11:31 af: Freja Thorbech

Den svenske modegigant lancerer senere på året et helt nyt koncept, der skal rulles ud i 900 af kædens 3.511 butikker.

Nu vil H&M udvide sit sortiment med en helt ny skønhedssatsning. 

I forbindelse med offentliggørelsen af kædens årsregnskab her til morgen annoncerede den svenske modegigant samtidig lanceringen af et nyt skønhedskoncept. Det sker efter H&M i løbet af 2014 har lanceret såvel en sportssatsning som en udvidet skokollektion. 

LÆS OGSÅ: H&M vil udvide sportsfokus

- Som et yderligere skridt i udvidelsen af H&M's sortiment vil vi i efteråret 2015 starte lanceringen af H&M Beauty - et nyt og bredt koncept af makeup, krops- og hårpleje med produkter af en høj kvalitet til en fornuftig pris i et specielt produceret design, som vi har stor tiltro til, siger adm. direktør Karl-Johan Persson i en udtalelse. 

Det er tanken, at H&M Beauty skal erstatte den svenske gigants nuværende serie af kosmetikprodukter under eget navn. 

H&M Beauty bliver lanceret til efteråret i omkring 900 af kædens butikker på omkring 40 markeder samt i alle kædens onlinebutikker.

LÆS OGSÅ: H&M vil åbne mere end en butik om dagen i 2015



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD