Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Her er butikkernes værste mareridt

Danmarks ukronede klagekonge mener, at det kan betale sig at klage.




Friday den 8 May 2015 kl. 11:31 - Kilde: Søndagsavisen

Han har udråbt sig selv til at være den ukronede klagekonge. Og det er ikke så få ting, han har klaget over.

Michael Reiland klager kun, hvis der er noget at klage over. Men det er der så også forbløffende tit, fortæller den 35-årige superklager til Søndagsavisen.

- For mig er der ikke noget, der er for småt, men jeg klager så også kun, når der er noget, som ikke er i orden. Det synes jeg også, at andre skal gøre. Man skal altså have det, man betaler for, siger han til Søndagsavisen.

Pap og ben i maden

Michael Reiland har blandt andet hjulpet en ven med at klage, da vennen fandt et stykke pap i en burger fra McDonalds. Det resulterede i et gavekort på 350 kroner.

Han har også klaget til et firma, der producerede pastasovs, fordi han knækkede en hjørnetand på et lille ben, der var i sovsen. Den klage betød, at han fik betalt sin tandlægeregning. 

- Der fik jeg faktisk også en forsikring, der betyder, at de betaler, hvis tanden knækker igen, fortæller han.

På jagt i supermarkedet

Michael Reiland har gennem årene klaget sig til erstatning for flere tusinde kroner. Han klager altid, hvis der er produkter i supermarkedet, der har overskredet holdbarhedsdatoen. Og han har også klaget over, at der var for få æbleskiver i en pose, han havde købt.

- Der stod ‘ca. 17 stk.’ på en pakke æbleskiver, men da jeg kom hjem og talte dem, var der 14. Jeg sendte en klage til producenten, der vendte tilbage med en lang undskyldning og et gavekort til tre poser æbleskiver, forklarer Michael Reiland.

LÆS OGSÅ: HK klager til EU: Unge skal have voksenløn

Læs hele artiklen på Søndagsavisen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD