Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kunstig intelligens i online handel: Bliv klogere på teknologiens muligheder"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Fælles kampagne skal overbevise de unge om detailbranchen

Foto: Dansk Supermarked



Onsdag den 3 august 2022 kl. 09:53 af: Redaktionen

En stort anlagt brandingkampagne er lige nu i støbeskeen. Den skal få detailbranchen til at stå stærkere blandt de unge.

Til efteråret starter den stort anlagte brandingkampagne ”Altid i forandring”, som skal overbevise flere unge om at gøre karriere i detailbranchen.

Initiativtageren er Det Faglige Udvalg for Detailhandelsuddannelser, skriver Dansk Erhverv.

- Ambitionen for brandingkampagnen er at danne en fælles fortælling der kan vise fagligheden, fællesskabet og dynamikken i detailbranchen, så flere motiverede kandidater for øjnene op for mulighederne i branchen og aktivt tilvælger uddannelsen, skriver Dansk Erhverv og fortsætter:

- Brandingkampagnen skal være en fælles platform for branchens virksomheder, organisationer og erhvervsskoler, hvorfra man kan kommunikere de gode budskaber ud fra.

Som en del af indsatsen bliver der udviklet en hjemmeside, hvor interesserede kan finde information om detailuddannelsen, jobbet som faglært og søge i en jobportal.

Der bliver også produceret materiale som logoer, film og billeder, som kan bruges i virksomhedernes egen markedsføring.

Dansk Erhverv, HK Handel og Det Faglige Udvalg for Detailhandelsuddannelserne holder et informationsmøde om kampagnen den 17. august på Børsen i København. Læs mere her.

LÆS OGSÅ: Årets bedste detailelev lykkedes med en svær lancering



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD