Fakta får kritik for ny kampagne
Makværk og kriminelt ringe. Det kalder en af de oprindelige idémænd til Faktas "Det ta’r kun 5 minutter…"-kampagne supermarkeds nyeste reklame.
En af de oprindelige idémænd til Faktas "Det ta'r kun 5 minutter at handle i Fakta"-kampagne kritiserer discountkædens nyeste reklamespin på den gamle klassiker.
Per Pedersen kalder kampagnen for makværk og mener, at den er kriminelt ringe. Det skriver Huset Markedsføring.
Fakta har fra første januar hevet det gamle slogan op af skuffen og sat det ind i en ny kontekst, hvor kunderne opfordres til at købe mere.
LÆS OGSÅ: Nyt Fakta-slogan hives op af skuffen
Og med den manøvre mener Per Pedersen, at der er blevet trådt på hans kreative enemærker, siger han til Huset Markedsføring.
LÆS OGSÅ: Fakta går til reklamemakronerne
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Ny udvikling i nethandlen: - Det gør ondt i hjertet
Salling Group lover kunderne priskrig
Pessimismen breder sig igen blandt forbrugerne
Faldende efterspørgsel bliver enden for særlig netbutik
Direktør stopper hos kendt tøjmærke
Lars Larsen Group sætter Ilva-direktør fra bestillingen
Måling: Danskerne holder på pengene
Louis Nielsen: Aftaler i shoppingcentre bremser ekspansion
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops