Ekskæresters sex-shop startede i kaos
Den danske sex-shop Sinful.dk havde én kunde første måned. I dag tjener virksomheden millioner til stifterne, der startede som kærester.
De startede virksomheden som kærester og endte som venner. Til gengæld voksede forretningen. I dag kan den netbaserede sex-butik Sinful.dk kalde sig en Gazelle for andet år i træk med et resultat efter skat på 7,3 millioner kroner i 2015. Det skriver Børsen.
Starten var dog temmelig kaotisk, husker direktør og grundlægger Tonny Andersen.
- Det har været kaos. Vi prøver hele tiden at gøre det så godt, vi kan, men det er også nyt, siger Tonny Andersen.
Han og medstifter Mathilde Mackowski startede Sinful.dk i 2008. Dengang var de 25 og 23 år gamle. De var kærester på det tidspunkt og havde fundet ud af, at der manglede butikker med sexlegetøj, som ikke var snuskede.
Derfor startede de Sinful.dk, selvom de ikke havde en forretningsplan, og den første måned kun fik én ordre. Mathilde Mackowski har dog hele tiden troet på projektet. Hun var den visionære, mens Tonny Andersen havde mere fokus på at få enderne til at mødes.
- Det der halve noget, det dur ikke for os. Vi ofrede alt på det, fastslår Mathilde Mackowski.
LÆS OGSÅ: Nyt koncept: Burgerbar og sexshop under samme tag
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Nemlig.com går ind i priskampen og gennemfører fyringsrunde
Flytter produktionen hjem fra Kina
Færre forhandlere og digitalt fokus banker gang i salget
Stor ændring på dagligvaremarkedet hænger ved
Flügger præsenterer to nye navne i de øvre lag
Coop svarer igen med omfattende prisprogram
Tabsramt kæde i Lars Larsen Group åbner flere steder i landet
Topchef glæder sig over flere kunder i butikkerne
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops