Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Efter kundeklager: Coop-direktør lover bedre netbutik

Foto: irma.dk



Monday den 15 August 2016 kl. 11:04

Det har ikke været en nem start for netbutikken Coop.dk MAD. Men nu er der bedre styr på sagerne, melder direktør.

Der er kommet bedre styr på Coops nye landsdækkende webbutik, som har haft det svært siden åbningen. Kunderne har klaget over fordærvede fødevarer, og samtidig har der været problemer med udsolgte varer. Det skriver Børsen.

Tilbage i april erstattede Coop.dk MAD den gamle netbutik, som indtil da havde adressen Irma.dk, hvor det ikke var muligt at få bragt varer ud til hele landet.

- Der har været nogle fejl, og det har vi kæmpet med. Det er kommet oveni, at det har været et voldsomt skift for mange loyale Irma-kunder. Det er meget uheldigt, siger Morten Viktor til Børsen. Han er kommerciel direktør i COOP og har siden juni haft ansvaret for netbutikken.

LÆS OGSÅ: Her er Coops nye detailkoncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD