Club Matas-kunder får stor undskyldning
Tusindvis af Club Matas-kunder modtog igår aftes en 'Undskyld-mail' fra kæden, der arbejder på højtryk for at give kunderne deres medlemsskab og point tilbage.
'Du er naturligvis ikke meldt ud af Club Matas og har selvfølgelig heller ikke mistet alle dine point. Vi er glade for at have dig som medlem, og mailen fra os skyldes en teknisk fejl, som vi er i gang med at få klarlagt' Sådan lyder noget af beskeden i den mail Matas i går sendte ud til tusindvis af kunder.
Sedler på disken
Den relativt korte mail, der indeholder ordet 'undskyld' intet mindre end fire gange, blev sendt ud næsten et døgn efter, at tusindvis af Matas' Club-kunder fik en meddelse om, at de nu var meldt ud af klubben, havde mistet alle deres point og skulle destruere deres medlemskort.
Udmeldingen af klubkunder viste sig at være en fejl. Men kæden modtog alligevel en masse beskeder fra chokerede, forundrede og vrede kunder på deres Facebookside og på disken i flere af Matas' butikker kunne man igår finde sedler, hvor kæden forsikrede, at kunderne naturligvis ikke var smidt ud.
Kunder har stadig ikke fået point tilbage
- Vi er glade for forbrugernes store interesse i vores kundeklub og er meget kede af denne fejl. Vi kan berolige alle vores medlemmer med, at de naturligvis ikke er meldt ud. Alle medlemmer har fortsat ALLE deres point og kan også i dag optjene point med deres medlemskort, udtaler informationschef hos Matas Henrik E. Johannsen i en pressemeddelse.
Det er dog ikke alle kunder, der har fået deres point og medlemsprofil igen, men Matas lover at give besked så snart fejlen er rettet.
LÆS OGSÅ: Teknisk fejl sender tusindvis af kunder ud af Club Matas
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Afviklet skokæde scorer første overskud i årevis
En af topfolkene i Lidl siger farvel og tak
Matas vil styrke væksten med investering på over en halv milliard
Topchef reagerer på vækst i Matas: Strategien virker
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Afviklet skokæde scorer første overskud i årevis
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops