Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Teknisk fejl melder tusindvis af kunder ud af Club Matas





Monday den 21 January 2013 kl. 09:37 af: Mette Winkler

Du er meldt ud af Club Matas, og dine point er slettet. Den besked er fejlagtigt blevet sendt ud til tusinder af Matas-kunder i går aftes.

Der er udsigt til en lang dag med sure kunder for de ansatte i Matas. I går 20. januar har tusindvis af kunderne i Club Matas fejlagtigt fået en mail om, at de er blevet medlt ud og at deres optjente point er blevet slettet.

Forklaring på Facebook

Kunderne har endnu ikke modtaget en mail med en forklaring, men på Facebook skrev Matas allerede i går:

- Har du netop fået en mail om, at du er meldt ud af Club Matas? Det er naturligvis en FEJL, og dit medlemskab vil i løbet af i morgen fungere normalt igen. Og her vil alle dine oplysninger OG POINT være som før. Vi arbejder pt. på højtryk for at finde årsagen til fejlen og rette alle medlemsprofiler op igen. KÆMPE UNDSKYLD til alle jer, der har fået denne mail om udmelding. I hører mere, når alt fungerer som det skal.

Tæt på 3000 kunder i Club Matas har allerede været en tur på Facebook. og synes godt om beskeden. Og flere end 1000 kunder har skrevet kommentarer, der emmer af lettelse over at udmeldingen alligevel ikke er en realitet.

- Sikke en lettelse, sad lige og skulle til at maile jer. Super godt gået at I oplyser om fejlen her på facebook, skriver en kunde.

LÆS OGSÅ: Sådan vinder du kundernes loyalitet

Andre kunder ville dog gerne have haft en mail om fejlen, og nogen synes ekstra point som kompensation for chokket er på sin plads. 

Fejlen er endnu ikke rettet

Angiveligt kæmper Matas stadig med at finde fejlen. Kommentarer antyder i hvert fald, at der stadig bliver sendt falske mails ud tiol kunderne her til morgen.

- Arbejder I stadig på sagen eller hva.. for min datter har netop fået en mail om, at hun er udmeldt .., skriver en kunde i en kommentar på Facebook før klokken 9:00.

LÆS OGSÅ: Klubkunder handler oftere og mere hos os

Travl dag på kontoret

Kommentarerne tyder også på, at kundeservice får en travl dag.

- Puha det er jeg glad for at læse, jeg havde netop skrevet en hilsen til jeres kundeservice, skriver ikke bare én kunde. 

På Matas.dk står der, at kunderne vil få en mail, når fejlen er blevet rettet.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD