Teknisk fejl melder tusindvis af kunder ud af Club Matas
Du er meldt ud af Club Matas, og dine point er slettet. Den besked er fejlagtigt blevet sendt ud til tusinder af Matas-kunder i går aftes.
Der er udsigt til en lang dag med sure kunder for de ansatte i Matas. I går 20. januar har tusindvis af kunderne i Club Matas fejlagtigt fået en mail om, at de er blevet medlt ud og at deres optjente point er blevet slettet.
Forklaring på Facebook
Kunderne har endnu ikke modtaget en mail med en forklaring, men på Facebook skrev Matas allerede i går:
- Har du netop fået en mail om, at du er meldt ud af Club Matas? Det er naturligvis en FEJL, og dit medlemskab vil i løbet af i morgen fungere normalt igen. Og her vil alle dine oplysninger OG POINT være som før. Vi arbejder pt. på højtryk for at finde årsagen til fejlen og rette alle medlemsprofiler op igen. KÆMPE UNDSKYLD til alle jer, der har fået denne mail om udmelding. I hører mere, når alt fungerer som det skal.
Tæt på 3000 kunder i Club Matas har allerede været en tur på Facebook. og synes godt om beskeden. Og flere end 1000 kunder har skrevet kommentarer, der emmer af lettelse over at udmeldingen alligevel ikke er en realitet.
- Sikke en lettelse, sad lige og skulle til at maile jer. Super godt gået at I oplyser om fejlen her på facebook, skriver en kunde.
LÆS OGSÅ: Sådan vinder du kundernes loyalitet
Andre kunder ville dog gerne have haft en mail om fejlen, og nogen synes ekstra point som kompensation for chokket er på sin plads.
Fejlen er endnu ikke rettet
Angiveligt kæmper Matas stadig med at finde fejlen. Kommentarer antyder i hvert fald, at der stadig bliver sendt falske mails ud tiol kunderne her til morgen.
- Arbejder I stadig på sagen eller hva.. for min datter har netop fået en mail om, at hun er udmeldt .., skriver en kunde i en kommentar på Facebook før klokken 9:00.
LÆS OGSÅ: Klubkunder handler oftere og mere hos os
Travl dag på kontoret
Kommentarerne tyder også på, at kundeservice får en travl dag.
- Puha det er jeg glad for at læse, jeg havde netop skrevet en hilsen til jeres kundeservice, skriver ikke bare én kunde.
På Matas.dk står der, at kunderne vil få en mail, når fejlen er blevet rettet.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter