Butikskæde køber sig ind i oplevelsesportal: - En genial samarbejdspartner
Direktøren for butikskæde med otte Gazelle-priser i rygsækken har store forventninger til den seneste investering.
Friluftskæden Eventyrsport, som blandt andet driver 13 fysiske butikker, har netop købt sig ind i selskabet Outdoor365 ApS.
Siden 2015 har holdet bag Outdoor365 stået bag landets største friluftsfestival - Outdoorfestivalen i Ry - og sidste år startede selskabet en portal på nettet, hvor brugerne kan få et overblik over aktiviteter udendørs.
Ifølge direktøren for Eventyrsport, Lars Sejer Sørensen, er der masser af fordele at hente gennem det nye samarbejde.
- Der er så megen synergi mellem Outdoor365, Outdoorfestivalen og os, så det har været let at finde ud af, hvor vi styrker hinanden, siger han.
- Både Outdoor365 og Outdoorfestivalen er dygtige til at vise de outdoor-oplevelser, som vi klæder folk på til. Og vi tror på, at folkene bag Outdoor365, med deres mange års erfaring i outdoorbranchen, står for et solidt makkerskab, siger Lars Sejer Sørensen.
Tidligere er Eventyrsport blevet udpeget som en gazellevirksomhed otte gange af dagbladet Børsen
En genial samarbejdspartner
Med Eventyrsport ombord bliver Outdoor365 gratis for de aktører og instruktører, som gerne vil markedsføre sig gennem portalen.
- Eventyrsport er en genial samarbejdsparter. Vi får en økonomisk saltvandsindsprøjtning, der gør det muligt at udvikle gæstens mulighed for at finde de gode outdoor-oplevelser, siger Isabel Morgenstern, der er direktør i Outdoor365 ApS.
- Personligt har jeg manglet et overblik over oplevelser udenfor, og det glæder mig, at vi er i fuld gang med at skabe det. Vi styrker uden tvivl også Outdoorfestivalens position som Danmarks største, siger hun.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Butikschefer i Netto kan få en Tesla i belønning
Prisbelønnet ejerleder stopper som topchef
7-Eleven lufter målsætning for reducering af madspild
Zalando henter dansk profil til nyoprettet chefstilling
Stort arrangement sætter fokus på detailhandel og byliv
Stort Netto-samarbejde runder en million
Stifter overtager direktørstolen i stor netbutik
Ny ejer trækker stikket på kendt tøjkæde
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Butikschefer i Netto kan få en Tesla i belønning
Prisbelønnet ejerleder stopper som topchef
7-Eleven lufter målsætning for reducering af madspild
Zalando henter dansk profil til nyoprettet chefstilling
Stort arrangement sætter fokus på detailhandel og byliv
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops