Butikskæde køber sig ind i oplevelsesportal: - En genial samarbejdspartner
Direktøren for butikskæde med otte Gazelle-priser i rygsækken har store forventninger til den seneste investering.
Friluftskæden Eventyrsport, som blandt andet driver 13 fysiske butikker, har netop købt sig ind i selskabet Outdoor365 ApS.
Siden 2015 har holdet bag Outdoor365 stået bag landets største friluftsfestival - Outdoorfestivalen i Ry - og sidste år startede selskabet en portal på nettet, hvor brugerne kan få et overblik over aktiviteter udendørs.
Ifølge direktøren for Eventyrsport, Lars Sejer Sørensen, er der masser af fordele at hente gennem det nye samarbejde.
- Der er så megen synergi mellem Outdoor365, Outdoorfestivalen og os, så det har været let at finde ud af, hvor vi styrker hinanden, siger han.
- Både Outdoor365 og Outdoorfestivalen er dygtige til at vise de outdoor-oplevelser, som vi klæder folk på til. Og vi tror på, at folkene bag Outdoor365, med deres mange års erfaring i outdoorbranchen, står for et solidt makkerskab, siger Lars Sejer Sørensen.
Tidligere er Eventyrsport blevet udpeget som en gazellevirksomhed otte gange af dagbladet Børsen
En genial samarbejdspartner
Med Eventyrsport ombord bliver Outdoor365 gratis for de aktører og instruktører, som gerne vil markedsføre sig gennem portalen.
- Eventyrsport er en genial samarbejdsparter. Vi får en økonomisk saltvandsindsprøjtning, der gør det muligt at udvikle gæstens mulighed for at finde de gode outdoor-oplevelser, siger Isabel Morgenstern, der er direktør i Outdoor365 ApS.
- Personligt har jeg manglet et overblik over oplevelser udenfor, og det glæder mig, at vi er i fuld gang med at skabe det. Vi styrker uden tvivl også Outdoorfestivalens position som Danmarks største, siger hun.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Læs artiklen her
Seneste nyheder
Offensive Power er klar med ny vækststrategi
Georg Jensen får en rutineret detailprofil som topchef
Nødløsning blev en kæmpe succes i handelsby
Salling Group kommer med en appel til alle medarbejdere
Milliardær på opkøb skaber god stemning i velkørende koncern
Erfaren detailprofil får ledende stilling i Coops lavpriskæder
Tålmodigt brødrepar åbner første butik på pengestærkt marked
Direktør advarer: Varer ligger og mister værdi i lukkede butikker
Seneste afstemninger
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan forventer du Black Friday omsætningen bliver i år sammenlignet med 2019?
Bør butikkerne gennemføre Black Friday i 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Offensive Power er klar med ny vækststrategi
Georg Jensen får en rutineret detailprofil som topchef
Nødløsning blev en kæmpe succes i handelsby
Salling Group kommer med en appel til alle medarbejdere
Milliardær på opkøb skaber god stemning i velkørende koncern
Seneste blogindlæg
Den fysiske butiks største trussel!
6 tips til at gøre din webshop mere brugervenlig
Tobakslov skal være effektiv – men med en højere grad af metodefrihed til detailhandlen
Absurd ”Postmand Per-afgift" fra regeringen vil skade konkurrenceevnen og danske netbutikker
Amazons lancering i Sverige skærper nødvendigheden af fair og lige konkurrencevilkår