Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Topshop lancerer eksklusiv Facebook-kollektion

Foto: Topshop



Monday den 15 September 2014 kl. 10:53 af: Freja Thorbech

Butikskæden har lanceret en kollektion eksklusivt på Facebook, og i særlige shop-in-shops vil trenden på de sociale medier komme direkte ud i butikkerne.

Normalt er det på catwalken, at de nyeste kollektioner præsenteres.

Det har Topshop nu gjort op med, da den britiske modekæde i går som et led i London Fashion Week præsenterede en kollektion eksklusivt på Facebook i stedet for på catwalken. Kæden har indgået et dynamisk samarbejde med Facebook og Instagram, hvor kæden deler hele sin Fashion Week på de sociale medier. Den sociale catwalk var kulminationen på modeugen og gav samtidig Topshops kunder mulighed for at købe en del at det tøj, de kunne se på Facebook-catwalken, direkte i kædens webshop. 

Særlige butiksområder påvirket af sociale trends

Også kædens butikker verden over er blevet direkte influeret af aktiviteten på Instagram og Facebook via særlige Fashion Week ”shop-in-shops”. Her har Topshop’s personlige shoppere skabt særlige  butiksområder, der påvirkes direkte af trends på Instagram og Facebook under London Fashion Week, der løber frem til i morgen.

- Topshop Unique fortsætter med at sætte nye standarder – både i kraft af de kollektioner vi producerer, og måden vi deler dem med vores kunder på et globalt plan. Denne sæson giver vores stærke sociale platform os mulighed for at gå forrest, og debutere looks fra kollektionen på de sociale medier. Ved at give Topshop-fans mulighed for at se key looks fra kollektionen inden branche-insidere, har vi sat gang i en ægte revolution, og det er vi stolte af, siger Sir Philip Green fra Topshop i en udtalelse.

Topshop er en britisk kæde, der blev stiftet i 1964. I dag har kæden mere end 300 butikker alene i Storbritannien, ligesom kæden også er at finde i en lang række andre lande verden over, herunder Danmark. Kæden satser også stort på onlinesalget, hvor der sendes varer til mere end 100 forskellige lande rundt om i verden.

Se kampagnevideoen om tiltagene på de sociale medier i klippet nedenfor.



LÆS OGSÅ: Popstjerne sagsøger tøjkæde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD