Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Sådan klarer detailkæderne sig i årlig imageanalyse

Foto: Colourbox



Monday den 18 June 2018 kl. 11:40 - Kilde: Berlingske Business

Der er flere bundplaceringer til detailhandlen i stor imageanalyse fra Berlingske Business. En dagligvarekoncern tager stort skridt frem.

Detailhandlen er forholdsvist tyndt besat i toppen af årets imageanalyse fra Berlingske Business, hvor over 3500 erhvervsledere har bedømt hinandens virksomheder på parametre som ansvarlighed, troværdighed og ledelse.

I top 10 er Ikea den eneste repræsentant på en femteplads, mens Ecco ligger nummer 12. Rema 1000 kommer ind lidt efter som nummer 15.

Vender man listen på hovedet, støder man ind i Top-Toy - koncernen bag BR og Toys’R’Us - som nummer 137 og fjerdesidst. Lige over dem ligger Aldi, mens Dagrofa må tage til takke med en placering som nummer 131.

Blandt årets højdespringere er Salling Group, som er gået 14 pladser frem og nu ligger nummer 37. Det er nok til at være bedst placeret af de store dagligvarekoncerner, efter Coop raslede 61 pladser ned ad listen til en plads lige uden for top 100.

Den samlede top tre består af Lego, Novo Nordisk og Danfoss.

LÆS OGSÅ: Se listen: De 10 største spillere i modebranchen i Danmark

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD